петък, 24 септември 2010 г.

Коледни Картички 2008














3 коментара:

  1. Привет, Милина! Добре дошла сред нас! Впечатлена съм от всичките ти картички - чудесни са, такива едни лъчезарни, бляскави....коледни!Прекрасни! Поздравления!
    И лично аз много ще се радвам да те виждаме по честичко - не спирай!
    И...благодаря за милите думи и коментари в блога ми!
    До скоро!

    ОтговорИзтриване
  2. Много ти благодаря, Данка! Радвам се, че ти харесват! Сега ще сложа тук и новите за тази Коледа! Съвсем скоро ще се включа и в някое предизвикателство! Аз рядко пиша, но следя много от блоговете за ръчно изработени картички и събирам идеи!! Всички вие правите страхотни, наистина страхотни картички и всичко останало, което човек може да сътвори с ръцете си! Поздрави и до скоро!

    ОтговорИзтриване
  3. Колко красота и светлина има в твоите картички! За мен беше удоволствие да разгледам блога ти! Поздравче!

    ОтговорИзтриване